Reklamacje i zwroty
Zwroty w 14 dni
Produkty zakupione bezpośrednio przez stronę sklepu podlegają zwrotowi w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Jak dokonać zwrotu?
Krok 1
Wypełnij formularz
Znajdziesz go w paczce lub pobierz załącznik → pobierz załącznik.
Krok 2
Starannie zapakuj zwracany produkt wraz ze wszystkimi akcesoriami. Pamiętaj, aby produkt był kompletny i nie nosił śladów użytkowania.
Przesyłkę nadaj na adres:
Livenza
ul. Stanisławowska 47
54-611 Wrocław
Koszt przesyłki zwrotnej jest po Twojej stronie. Wybierz taką formę zwrotu, abyś miał pewność, że produkt wróci do nas nieuszkodzony.
Zwrot środków zostanie zrealizowany maksymalnie w przeciągu 14 dni od jego otrzymania.
UWAGA! Zwrotów zamówień nie odbieramy z paczkomatu.
Reklamacje
Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją. Przysługuje Ci reklamacja z tytułu gwarancji producenta (o ile nie minął okres gwarancyjny) oraz rękojmi (jeżeli towar ma wadę).
Wymiana towaru
Niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że rozmiar na który chciałabyś dokonać wymiany będzie dostępny gdy odeślesz do nas towar informując o chęci wymiany.
W związku z tym procedura wymiany w Lavenza.pl polega złożeniu nowego zamówienia na wybrany rozmiar oraz zwrocie towaru, który Tobie nie pasuje.
- Dokonaj standardowego zwrotu towaru
- Złóż nowe zamówienie
Zamów rozmiar, na który chciałabyś dokonać wymiany. Dokonaj zapłaty za zamówienie lub złóż zamówienie z płatnością przy odbiorze.